czwartek, 23 grudnia 2010

21 komentarzy:

  1. To ten z budki suflera?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli to Cugowski to podobieństwo się udało zachować :) Kontrast nadał realizmu ale nie wiem czy rysunek na żywo wygląda równie imponująco. Anatomia i cieniowanie super. Ogólnie ciekawa praca. Miło się ogląda :D Z tego co widzę pozostałe też są miłe dla oka. Podoba mi się tu. Rysuj dalej, bo Ci wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu ... To rysunek ?! Jest śliczne !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć :)
    Dzięki za odwiedziny u mnie. Jak trafiłaś na mojego bloga?

    Jeśli chodzi o Cugowskiego (bo na oko to jest on :P) to średnio mi się podoba. Trochę z ciemny cień na prawym policzku i trochę za ostra krawędź. Nieziemsko za to podoba mi się ten rysunek, który wstawiłaś 18 grudnia. Nie dość, że wygląda imponująco to jeszcze wręcz otwarcie widać iskrzenie między postaciami. Kurcze, zawsze chciałam umieć przelać swoją wyobraźnię na papier nie tylko słowem, ale i obrazem. Umieram z zazdrości! :)
    Pozdrawiam (natalia-moj-pamietnik.blog.onet.pl)

    OdpowiedzUsuń
  5. boski rysunek :)) mogłabym się wiele od ciebie nauczyć

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Tak, to ten z budki suflera ;)
    2. Na żywo ,,rysunek" wygląda tak samo, ponieważ trochę poszłam na skróty i pomogłam sobie farbami. Ta czerń przerosła moje ołówki i cierpliwość ;p
    3. Rysunkiem tak do końca to to nie jest ;)
    4. Trafiłam z nudów, nawet nie pamiętam jak ^^ Niestety rysunek z 18 grudnia nie jest owocem mojej wyobraźni. Zobaczyłam go na innej stronie i narysowałam sobie podobny ;) Myślę że nie ma czego zazdrościć.
    5. No nie wiem czy mogłabyś się czegoś ode mnie nauczyć, ale miło że tak uważasz. Gdybyś jednak miała jakieś pytania to pisz, chętnie pomogę! ;)

    Dzięki za opinie, są dla mnie bardzo cenne! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. jakimi ołówkami najchętniej i najczęściej rysujesz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeróżnymi, to zależy co rysuję ale mniej więcej wygląda to tak:
    szkic pierwszy (bazgroły) - HB
    szkic drugi (zaznaczenie cieni) - B2/B3
    cienie - B7/B8
    półcienie - B2/B3
    oczy, nos - B4/B5

    OdpowiedzUsuń
  9. uczysz sie w szkole plastycznej?
    jestem pod wrazeniem twego talentu

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie uczę się w szkole plastycznej, właściwie to nigdy i nigdzie nie uczyłam się rysować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. somouczek? nie no jesteś boska

    OdpowiedzUsuń
  12. przypadkiem tu trafilam świetne mega swietne jestem pod wrazeniem :) z niecierpliwoscia bd czekac na kolejne

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety kolejne pojawią się dopiero w lutym - podczas ferii. Na razie nie mam czasu na rysowanie niestety...

    OdpowiedzUsuń
  14. rozumiem z niecierpliwością czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W jaki sposób udało Ci się uzyskac TAKĄ czerń? niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak już wcześniej pisałam, ta czerń jest efektem zastosowania farb ;) To właściwie bardziej obrazek niż rysunek.

    OdpowiedzUsuń
  17. pracuje właśnie nad szkicem Marylin Monroe dla znajomej, gdzie jest bardzo dużo czerni, dzięki i pozdrawiam ;) ogólniej, kiedy się widzimy?

    OdpowiedzUsuń
  18. za ten rysunek to po prostu Cię kocham ;*
    to zdjęcie, ale z resztą zespołu w okularach Cugowskiego mam wszędzie na tapecie ;p
    do zobaczenia jutro na niemieckim ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki ;) Domyślam się że to Ty Julia ;p Co do zdjęcia to właśnie z niego rysowałam ale z zespołu zrezygnowałam, bo to był rysunek/obrazek na zamówienie, który robiłam na ostatnią chwilę ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. O ku*wa! Wlosy sa zaje*iste!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta praca najbardziej mi sie podoba! Jest na sprzedaz?

    OdpowiedzUsuń