poniedziałek, 27 grudnia 2010

11 komentarzy:

  1. Ja poprostu kocham Twoje rysunki! Jestes zaje.ista!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak długo zajmuje Ci rysowanie takiego obrazka?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten akurat był rysowany ok 4h ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten rysunek jest taki patriotyczny... Taki miał być efekt? Co miał przekazać ten rysunek? Czemu nie piszesz nic o swoich pracach pod nimi?

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, miał być efekt ,,patriotyczny" bo praca poszła na konkurs o wierszach K.K. Baczyńskiego, rysując go miałam na myśli ,,Elegię o chłopcu polskim". Co do drugiego pytania, to co miałabym pisać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś o rysunku, co Cie zainspirowalo do jego stworzenia itp. Wogole to napisz tez cos o sobie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwierz mi, nie ma o czym pisać bo "inspiracją" wszystkich rysunków jest zamówienie albo nuda ;) A coś o sobie, to się zobaczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co masz w planach w najblizszym czasie naryzowac? i kiedy dodasz nowy rysunek? Juz sie nie moge doczekac ;d;d;d Tez troche rysuje, ale mi nie wychodzi to tak jak tobie... Moze napiszesz jak rysowac? Bardzo byl bym wdzieczny

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz rysuję Larę Croft, ale idzie mi to bardzo powoli, dlatego że na rysunku będzie dużo szczegółów. Myślę że skończę i opublikuję najpóźniej na początku lutego ;) Jak rysować? Ja na przykład zanim zacznę to gapię się na zdjęcie/obrazek czy co tam jeszcze chyba z pół godziny, wtedy dostrzegam każdy szczegół i planuję jak co narysować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne rysunki:) Monika naprawdę masz talent
    pozdrawiam Konrad:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co się z Tobą dzieje? Miesiąc temu małaś dodać nowe rysunki i co?

    OdpowiedzUsuń